tirsdag 8. februar 2011

Salsa for nordmenn

Hola!

Klarte å ta rett buss i dag, og kom meg til barnehagen. Men sjølvsagt var trafikken loco, så bussen brukte 1 time istaden for 20 min. Mange av ungane var ganske forskjøla i dag og trengte mykje trøst. Altfor mange ungar på så få ansatte,men dei blir tatt godt vare på, sjølv om ein ikkje får brukt like mykje tid på alle.

Etter jobbinga var det godt med middag. I dag var det ris og steikte bananer, noko lasagneaktig og potetsuppe. God og mett slappa eg av litt før Allan ringte på. Han skal nemlig lære meg salsa på orntli. Stive nordmenn hofter skulle løysast opp, og "be more sexy" kommentaren frå gruppetimen i salsa på skulen satt godt i minnet. Vi hadde ein kjempe bra time, det er så gøy! Han var tidligare salsalærar på skulen, og er verkeleg fantastisk flink.

Tidlig kveld trur eg.. lang dag i morgon med jobb, salsatime og coctaillesson på skulen, og kanskje ein tur ut på ladies night.

Buenos noches mis amigos.

1 kommentar:

  1. Fy fillern- høres ut som du har det fantastisk! Håper du tar mange bilder som vi får se. Veldig gøy å følge bloggen din, kjenner det kribler i reiselysten. Gleder meg forresten til privattimer i salsa- hadde vært noe for det sosiale på jobben:-) Vi gleder oss med deg og gleder oss til du kommer tilbake.
    Enjoy!
    Tonje

    SvarSlett