mandag 24. januar 2011

Amazonas?

Ny veke!

Skulen arrangerer tur til Amazonas neste veke. Eg blir nok mest sannsynleg med, med læraren på slep. Ti timar i buss om natta, malariamygg, slanger og varme, kunne ikkje vore bedre. Det triste er at eg ikkje får vore med mine tre chicas den siste veka før dei dreg.

Dagen i dag har vore ganske så "normal". Tok ein løpetur i parken. Carmella lagde god suppe og potetstappe med svinekjøtt til meg før skulen. Klarte faktisk å ha ei normal samtale på spansk med læraren i dag. Fekk såpass god sjølvtilitt at eg dro i gong ei samtale med taxisjåføren i dag også. Går stort sett på kvar eg bur, kva eg gjer i Ecuador, om eg likar Quito, om han bur her og om han veit noko om Noreg. Til informasjon er taxi like vanleg som buss her, og kostar minimalt. Betaler rundt 20 nok kr for eit kvarters kjøring. Rundt 6 kr for å komme frå byen og heim igjen. Det er kort å gå, men ikkje trygt etter at det har blitt mørkt.

Har lagt ut fleire bilete på facern.  Frå vulkanturen, markedet og Quito.. :
http://www.facebook.com/editphoto.php?aid=600701&success=4&failure=0#!/album.php?aid=600701&id=772270042

2 kommentarer:

  1. Hola Eli Anne!
    Morsomt å følge med på bloggen din. Du kommer til å bli i kjempegod form etter at du har trent så mye i Quito!
    Turen til Amazonas anbefales på det sterkeste (og nei, det er ikke malariamygg der :o))
    Lykke til videre med spansktimene og frivillig arbeid!
    Mvh,
    Jorge
    Atlantis Utveksling

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jorge:)

    Skal vi vedde om den malariamyggen?;)Gleder meg til Amazonas, og lover aa ikke tisse i vannet..

    Vi snakkes:)

    SvarSlett