mandag 10. januar 2011

Seriøs spanskskule...

Oi oi oi.. sliten etter ein hard start på spanskskulen! Eg fekk tildelt ei flott dame på 46 år( eg skulle gjette kor gamal ho var, eg gjetta 30 og ho vart svært så glad for det). Ho spurte om eg kunne spansk frå før, eg sa " nada", ho svarte "oioioi". Så var vi i gong. 4 timar intens jobbing.. mest gramatikk. Personleg pronomoen, vocabulario importante, alfabeto++ .  MYKJE informasjon på ein gong jah. Alt på spansk. Spurte eg på engelsk fekk eg spansk tilbake.  Beskjed om å pugge pugge pugge+ gjere nokon oppgåver i lekse,  før eg vandra ned til resten av den solbrente gjengen. Sola har nok overraska dei fleste frivillige her, alle har solbrilleskille og fin raud farge.. eg klarte å bli solbrent avden lille turen i parken, og då hadde eg faktor 15 ..

Før spanskskulen( som byrjar kl eitt) passa vertsmamma på at eg fekk i meg næring. På menyen sto suppe med popcorn og kalvekjøtt til forett( eg var stappmett), så kom hovudretten som var innbakt kylling og ris. Fersk blåbærjuice til drikke.. mmmm..

Er framleis ganske tungpusta, krysser fingrane for at eg er aklimatisert på onsdag, så eg får rørt litt på meg før spanskskulen.

Buenos noches!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar