søndag 9. januar 2011

På tur i botanisk hage med vertsmamma.. :)

Vakna opp til strålande ver i dag også. Varmt og steikande sol. Stilte klokka på åtte( på ein søndag), då eg har fått beskjed om at frokosten er rundt då. Ingen var oppe, og null frokost i sikte, så eg la meg i senga igjen. Rundt ni vakna huset opp, og kaffemjølk og frukt med yogurt vart servert. Papayaen her er fantastisk!!Vertsmamma lagde også juice av appelsin og papaya, nydelig. Etter mykje spørjing frå mi side om kvar ein kan røre på seg her i byen, spurte vertsmamma om ho skulle vise meg parken der mange jogger. Eg sa sjølvsagt ja. Ho syns trening er noko stort tull, men skjønte behovet til oss rare nordmenn. Men det var ikkje aktuelt og GÅ til parken,vi skulle kjøyre bil. Trafikken her er KAOS, og det er berre og halde seg fast. Nokre spanske banneord og tuting kom vi til parken. Det er rundt 15 min og gå frå huset mitt.

Parken var stor og fin. Folk prøvde å trene( ganske artige øvelsar dei gjer her i Ecuador). Det viktigaste er tross alt å få rørt på seg. Mange som spelte fotball, dansa, sto på rulleskøyter, skata og sykla. Vi gjekk innom ein botanisk hage midt i parken,og fekk sjå masse flotte plantar. Vi lukta på ulike urter og sa navna på både spansk, engelsk og norsk. Det var også eit akvarium der, med mange stygge fisk vart vi einige om.

Tilbake i vegen min "foch" møtte eg dei to norske jentene. Vi gjekk ein tur ned i sentrum og drakk ordentleg kaffe. Vandra opp igjen til middag som var pizza! Take out pizza vel og merke, men det var digg!

Kjenner høgda og sola tek på.. spørs om det blir ein siesta no..

I morgon startar spanskkurset, og dei har også masse aktivitetar på kveldstid og i helgene. Gler meg til å lære meir spansk..

Har ikkje fått tatt bilete endå, då eg ikkje har turt å ta med kameraet utafor døra, men bilete kjem:)

6 kommentarer:

  1. Fantastisk moro å høre at du er vel framme og at du allerede har møtt på noen små og morsomme(?!?) utfordringer:-) Det blir moro å følge deg på bloggen din.

    Du er allerede savnet her på Utekontakten, men du kan trøste deg med at her har det kommet nok en halv meter med snø de siste dagene, og sol og pluss 20 høres egentlig helt greit ut.

    Ha det gøy på spanskkurs!

    Adios amiga.

    Anja:-)

    SvarSlett
  2. åå.. hyggelig å høyre frå deg kjære Anja. Savner dykk! Kan tenkje meg at Tonje jublar over snøen;) Lag englar for meg, og spar litt snø til april..

    SvarSlett
  3. Jeg jubler over snøen Eli Anne!! Tror den kommer til å ligge lenge:-) Veldig gøy å følge deg på denne bloggen- det er liksom lyspunktet i arbeidshverdagen når du ikke er her. Fordi du er savnet! Høres ut som du trives og bare kommer til å trives bedre og bedre. Kos deg, og nyt livet! Klem Tonje (og Tilde og Pål)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Anonym! Savner dere også, og lurer fælt på om du vet om det nye familiemedlemmet er gutt eller jente? :)

    Gå masse på ski for meg Tonje! Håper det er igjen litt snø til meg:)

    SvarSlett
  5. GUTT! Aner ikke hvordan jeg ikke er anonym her inne:-) Bare å lære seg salsa- det får du helt sikkert bruk for i Mexico også!! Høres ut som du har en mega-hyggelig vertsmamma- det er bra.
    Går på ski for begge to jeg nå!

    SvarSlett
  6. Oj fikk det til gitt!!

    SvarSlett