onsdag 26. januar 2011

Kurs i matlaging!

Då er onsdagskurset i matlaging ferdig. Vi har laga tortillapotet( det er most potet sammen med ost, stekt i panne). Sammen med steikt egg, peanøttsaus, avocado og pølse. Veldig godt og sunt. 15 elevar trøkt inn på eit lite kjøkken.  Et mykje ris, potet og avocado om dagen, men det funker!

Spansken går greit, kjem seg for kvar dag. Har veldig lyst til å lære å danse salsa skikkeleg, så læraren har i dag anbefalt meg ein plass med privatlærar eg kan prøve etter jungelen. Ho har også prata om alle dyra som er der. Fullt mulig og svømme, berre hugs å ikkje tiss i vatnet( då kjem den berykta fisken som forsvinn opp i kroppen din). Heller ikkje svøm om du har blod på deg, det likar nemlig pirayane. Ser for meg at eg vil nyte og virkelig kose meg på den svømmeturen. Rundt 10 timer i buss om natta, før vi skal komme oss ut i jungelen med kano. Skal fortelle alt når (og om) eg kjem tilbake til Quito.

På veg tilbake frå joggings i dag, spurte eg ei jente om vegen til markedet( mini Otavalo).  Ho ville gjerne bli med og hjelpe meg med å finne kjole og prute skikkelig. Ikkje noko gringopris som ho sa. Vi stakk innom markedet og eg fekk huka tak i ein kjol, etter mykje pruting betalte eg rundt 80 NOK for den. Greit nok. Etterpå fann eg ut at eg måtte ha ein genser også, så stakk ned etter skulen. Den vart rundt 60 NOK. Pruting er nesten pålagt her,og det er ein gjensidig greie. Respekt og eit eller anna eg ikkje forstår. Om du slår til på første bud så blir dei nesten fornærma, då dei ikkje får "gi" deg rabatt. Må prøve det i Oslo, funker sikkert like bra.

No skal las chicas på ladies night og bli varta opp med altfor sterke drinkar, eg likar best cerveza, men må sjølvsagt betale for den. Rundt 10 kr for 1 liter.. bittert. Ellers har vi fått i gang fredagsfotball, noko vi er svært nøgde med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar