onsdag 12. januar 2011

Coctail lesson!

Drista meg ut på første joggetur i dag.. med kopi av passet( som er veldig viktig å ha med seg for ikkje å havne i fengsel.. ) i bh en sprang eg mot park a la carolina. Mykje eksos på vegen, men fann fram! Parken er super fin og stor. Kosa meg under palmene med litt mageøvelser for syns skyld, og fekk eit fotballlag springande over meg, som sa dei elska meg osv.. etter tre gonger kjente eg at det var nok elske deg kommentarar, og eg jogga heim. Artig å bli tungpusta og skjelven i beina av å springe nedover. Føler aldri eg får nok oksygen her, godt mogleg kondisen har vorte ein del dårligare, men fint å kunne ha noko å skulde på.

Ein dusj seinare og middag var eg klar for spanskskule. Var litt slapp i dag og gjorde ein del feil, fekk beskjed om å skjerpe meg. Eg nikka og prøvde så godt eg kunne.. syns læraren forventar nesten flytande spansk etter tre dagar.. jaja.. si, comprende har eg funne ut er lurt å seie.

Etter spansken var det coctail lesson på skulen. Vi gjekk tom for blandevatn, men ikkje vodkaen. Flirte godt på slutten, og tusla heim til kveldsmat. Bernardo og Gabriella og mi madre hadde på seg badekåpe og teppe fordi dei fraus sånn. Veret har vore fantastisk i dag, sol frå blå himmel og varmt. Eg og læreren min er like glade i sol, så vi tok timene ute. Det blir likevel alltid kaldt på kveldane her, noko eg syns er digg, då eg søv så godt. Dei norske jentene ville ut med dei andre på ladies night, kvar får dei energien i frå.. eg er framleis i tenkeboksen, og kjenner senga frister mest..

Buenos noches!

1 kommentar:

  1. Berre gi meg namn og nummer til det fotballaget.. så kjem eg og denger dei. :)

    SvarSlett